JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, January 16, 2011

→ heppy 6month ←









Wah dah besar rupanya my baby neh...tak terasa begitu cepat sangat hari ini berlalu pergi...perkembangan Zukhri..

1.Dah makan start umur 2minggu lebih sampai berat dia overwit.sekarang dah ok.

2.Dah ada gigi bawah 2batang..

3.Kalau meniarap cepat tul dia kedepan..dia start meniarap masa umur 5bulan kot.tak ingat ler..

4.Kalau duduk kat walker memang dah lama semasa umur dia 4bulan lebih.dia jalan takde reverse..terus je kedepan.huhuhu..

5.bab mandy memang dia suka sangat sampai main2 bubble..dia hempas2 air..tapi penat jangan cakaplah sebab dia belum pandai duduk lagi..

6.Dah start makan biskut kemarin..bila biskut dia abiz dia nangis sebab dia nak makan lagi tapi aku tak kasi sebab cukup 1keping tuk 1hari..

7.Sekarang ne dia dah pandai buat suara yang amat bising..suka teriak2..

8.Yang ne tak bleh blah..kalau aku pakai tudung dia mesti tau memang confirm nak jalan2.mesti nak minta dukung..alahai bby..

cukup kot perkembangan dia takat neh..nanti aku kasi tau kalau ada yang tertinggal..k lah Zukhri dah bangun tu nak nenen..chaw!


No comments:

Post a Comment