JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, March 25, 2011

✿ botol susu free BPA ✿


Botol susu kaca yang dibeli oleh my hubby...beli diMiri kemarin ngan harga RM18.90



Yang ini untuk bakal anak buah yang akan kuar dalam bulan 7.adik aku suruh aku carikan botol susu 2oz neh sebab kat brunei mahal betul.nasib baik jumpa botol susu ne.harga pun murah je RM8.90..

5 comments:

  1. eida pun baru nak membeli stock baru.. sayang yg lama2 tu kan

    ReplyDelete
  2. kita pon dah ganti botol budak2 tu ngan botol bpa free. mahal sket tapi yang penitng kesihatan diorang kan.

    ReplyDelete
  3. @eda~betul tu syg sangat ngan botol2 yg lama.nak buang pun tutup mata.hihihi...

    ReplyDelete
  4. puterikurekure~betul betul betul..mahal tu tak penting sangat.kita syg kat anak2 kena berkorban duit.hahaha..

    ReplyDelete
  5. Awesome blog and cute children!!! <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete