JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, April 14, 2011

✿ bizi memanjang ✿

Hari ne takde gambar nak tempek kat sini sebab aku sibuk..hari ne aku buat 4kek chez roti oreo untuk esok..apa ada hari esok?? esok adik aku nak bertunang..so aku sponser kek roti oreo chez ne..goodies tuk kanak2 pun aku ada sponser.yelah kalau dah adik beradik ada majlis mestilah sponser sikit2 kan..bukan orang lain pun..lagipun sekarang aku addicted sangat buat kek2 ne..k lah taknak bebel panjang2 dah..chaw!


4 comments:

  1. orait kak nda mau kacau hehe tapi nanti ceta sini sal majlis tu aa ada gmbr lagi bisai hehe happy baking =)

    ReplyDelete
  2. nf~okey tu. .nnti kaka ceta sal majlis atu esok.rajin2 sja singah dsni.ehe. .

    ReplyDelete
  3. rajinnya!!! meh pos sini sket. ngee~

    ReplyDelete
  4. Puterikurekure~ehehe. .time rajin2 ne kena buat kek.bila dh mls nak tgk oven pun tak sudi ;)

    ReplyDelete