JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, April 19, 2011

» entry singkat «

Entry singkat sebab Zukhri cranky dari subuh tadi sampai kepagi.sekarang Zukhri dah tidur dalam buaian tapi kena buai sentiasa sebab kalau aku brenti Zukhri gerak2kan badan dia.

Zukhri cranky coz dia demam tapi dah kurang sikit.yang belum kurang batuk2 dan selesma.tidur pun always terkejut je.nak dibedung memang tak dapat sebab dia mengamuk.yelah dia kan dah besar.ehehe. .k lah kena pegi dulu ye.

4 comments:

  1. siannya..get well soon dear..:)

    ReplyDelete
  2. andang musim org damam kah ni aa...ndapa ada doktorMzIra jaga zukhri 24hrs hehe

    ReplyDelete
  3. gieyana. .skrg dh makin sihat n betambah lasak.ehe

    ReplyDelete
  4. nf. .yup musim damam neh.maklum dsna sni bh pokok mangga bebunga.aweh docnya sntiasa ada dsisi.hihi. .

    ReplyDelete