JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, April 13, 2011

✿ jadual permakanan Zukhri ✿

Terajin ler pulak nak update entry arini. .sorry ek sebab 2-3hari ne entry aku tentang Zukhri je.

Jom tengok jadual permakanan zukhri. .

6.30am~bangun dari tidur aku bagi susu 8oz. .dah abis susu aku tidurkan semula.
9.30am~pas siap mandy aku bagi makan bubur(dalam paket). .dia suka sangat makan sampai tak cukup 1paket. .tapi takleh kasi lebih dari 1paket sebab nanti terlalu kenyang.
10.30am~minum susu 6oz je. .pas abis aku tidurkan lagi. .
12pm~minum susu 6oz. .macam biasa tidur lagi. .
3pm~minum susu lagi 6oz. .tidur petang. .
5pm~kasi makan mashed potato yang dicampur ngan susu. .
6.30pm~minum susu 6oz. . .dah tentu tidur lagi. .
8.30pm~minum susu 6oz. .tidur sampai kepagi. . .


Macam tulah jadual permakanan zukhri. .tapi kadang2 ada juga skip kalau zukhri terlebih tidur. .kalau subuh pulak langsung takde bunyi. .sedap je dia tidur. .aku pun dapat tidur dengan nyenyak sekali. .hahaha. .k lah chaw dulu ye.nak join sekali tidur ngan anak2 :)








No comments:

Post a Comment