JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, April 16, 2011

✿ pertunangan antara adik saya & pilihannya ✿

Kemarin adik aku bertunang dengan jejaka pilihan hatinya. .semoga tali pertunangan ini sampai kejinjang pelamin. .Amin.

Aku sibuk sangat sampai gambar yang aku ambil tak berapa banyak.yelah sibuk melayan tetamu yang hadir.penuh 2kem oleh tetamu yang sudi hadir. .

Menu kemarin order katering je.ada nasi,kelupis,daging kari,kuih ada 2jenis,minuman panas 2jenis juga. .ramai yang puji masakan tu. .

Aku tak sempat nak merasa daging kari tu sebab kehulu hilir layan tetamu.dah tu zukhri pulak deman mengejut tau.nasib baik adik aku ada bekal ubat dari klinik swasta sebab kalau ubat dari klinik kerajaan memang tak mujarab langsung!

Bebalik kat tajuk. .majlis bermula lepas azan asar. .ramai tul kerabat dari pihak lelaki.macam majlis akad nikah gempaknya.padahal acara pertunangan je.huhuhu. .takpelah kan.

P/s-later aku upload gambar2 yang sempat aku snap ye. .



No comments:

Post a Comment