JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, June 15, 2011

HAPPY 29TH BIRTHDAY TO ME

Wah memang berhabuk rumah aku ne semenjak 3minggu tak singah sini. .
Hari ne update pun bukan apa. .saja je nak ucap. ."HAPPY 29TH BIRTHDAY TO ME"

Alhamdullilah. .dipanjangkan umur sehingga hari ini. .badan makin sihat. .ehehe. .

Present dari hubby memang takde. .hanya ucapan n kiss2 je. .tu pun dah cukup. .

Oh ye. .insyaallah present dari aku untuk diri sendiri masih lagi on the way. .mudahan present aku ne cepat2 ada kat tangan aku. .hihi. .

K lah nanti aku criter lagi ye. .

P/s=sorry ye kengkawan sebab sekarang malas sangat nak update. .k

2 comments:

  1. Happy bday kaIra...!!! Smoga dipanjangkn umo, sihat tubuh bdn, ceria2 sja dgn fmily trsyg.

    ReplyDelete
  2. wahh muda lg ira dr saya.. apapun happy besday to u ira.. semoga dilimpahkan rezki buatmu

    ReplyDelete