JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, July 03, 2011

Cerita Dihari Minggu. .

Selamat pagi semuanya. .bukan main malas tau nak update blog. .bukan takde masa tapi pening kepala nak susun ayat yang cantik. .ehe. .nanti i merepek cakap Brunei takut lak u all tak faham. .

Hari ne weekend tapi kami anak beranak just stay kat rumah je. .save bajet sebab pertengahan bulan ne ada perayaan kat bandar sempena ulangtahun His majesty. .

Oh ye nak ucap terima kasih 4 those yang dah beri greeting kat i bulan lepas. .buat NF & @e_da. .tenkiu kat korang berdua. .dan tak lupa juga buat fwen kat FB. .

Semalam juga present bday aku dah ada kat tangan aku. .kira hadiah untuk diri sendiri. .ehehe. .apa tu?? Ala biasa2 je. .gadjet baru je pun. .ala2 ipad gitu tapi yang aku punya ne EPAD buatan dari china. .ok apa. .hahaha. .

K lah dah penat ibu jari aku tekan keypad hp. .nanti aku crita2 lagi ye. .

P/s~sorry ye kengkawan i tak dapat nak upload gambar coz servis down. .k chaw. .

No comments:

Post a Comment