JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, July 06, 2011

CuPCaKeS CoMeL...

Hai..kemarin pukul 10lebih aku terajin buat cupcake comel..simple je pun cupcake ne..lagipun anak2 aku suka sangat makan cupcake..


aku saja je nak buat 2warna supaya lebih cantik.hihihi...


sebelum masuk dalam oven...


hah..yang ne dah siap masak..

nampak macam sedap je kan padahal rasanya kurang sebab aku tak letak filling dalam tu..kalau aku letak nuteela mesti sedap..takpelah next tyme kena buat mesti taruh inti..hihihi...

4 comments:

  1. menarik gak buat half2 warna kan...takpe cuba lg

    ReplyDelete
  2. @e_da~hihihi..tenkiu atas sokongannya..

    ReplyDelete
  3. cupcake tu mcm apam plg ka..ndapa nanti buat lagi kasi nutella choc atasnya gerenti anak2 kita nda beranti mkn hehe

    ReplyDelete
  4. nf~au mcm apam usulnya..yata nnti buat lg..hihihi..

    ReplyDelete