JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, August 23, 2011

Duit Raya Dah Ready...



Dah lama tau kumpul duit raya ne sebab leceh nak tukar duit raya di bank sebab taknak tunggu lama2..asal ada duit $1 mesti aku simpan..duit dah ada tapi sampul surat je belum beli..hihihi


6 comments:

  1. jgn lupa kak reserved duit raya utk azie.........heeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. Azie~ boleh tapi kena datang ke Brunei..hahaha

    ReplyDelete
  3. ena nak duit raya boleh hehehehhe

    ReplyDelete
  4. Zh-ena~boleh..dtglh beraya kat brunei..hihihi

    ReplyDelete
  5. hihihi..sama la kita..asal ada duit RM1. Rm5, Rm10 yg baru msti kumpull..tanpa disedari bnyk juga yg dikumpul....masa raya ni x yah pening2 er pasal bajet duit raya...

    "Selamat Hari Raya .."

    ~lama dah tak ke brnei..last hari tue g masa raya 2007.

    ReplyDelete
  6. ciknyz~klu kat sini duit $1 paling byk nak dpt duit raya..sbb tu lh gigih sgt nak kumpul duit $1..
    dh lama tu tak ke brunei..dtg lh lg klu ada waktu..

    ReplyDelete