JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, August 14, 2011

Menu Berbuka Puasa Yang Ke5..

Entry basi yang dah lama terperap dalam draft..hahaha..layan jelah..

Kami anak beranak berbuka puasa kat rumah parent aku..



Sup sayur + isi ketam


Ayam goreng


Sambal tomato


Mee tiaw goreng


Kuih renjis


4 comments:

  1. dalam banyak2, tak pernah tgk kuih renjis ni. apa isi kuih tu ye?

    ReplyDelete
  2. intan~dlm isi kuih neh ada ubi kentang ngan isi ayam atau daging..

    ReplyDelete
  3. kuih renjis tu mcm maner? tak pernah dgr pun

    ReplyDelete
  4. zh_ena~klu kat malaysia kuih ne d panggil kuih jala tp takde isikn..yg ne kita letak kari daging tu jd inti..hihihi

    ReplyDelete