JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, September 21, 2011

Dah Buka Tapi Kecik Je...

Aku cakap pasal air ye kawan2..nanti korang bangang pulak..hihihi..fuh..1hari lebih air tutup kat kawasan sini..memang menyiksakan betul bila hidup ne takde air..macam inilah rasanya orang hidup susah tanpa air..aku lebih prefer tutup karan dari tutup air..kalau takde karan and tak ada apa2 nak buat kita boleh tidur..hahaha..


Tangki air yang telah disediakan oleh JKR(jabatan kerja raya)..

Tadi pagi dah buka sikit..sempatlah juga aku tadah air dalam beberapa botol besar..dalam jug..dalam besen..dalam baldi..sempat juga aku cuci semua pakaian kami..nasib baik tak banyak baju kami anak beranak..harap2 air tak akan tutup lagi sebab kalau tutup memang aku akan stress..hahaha..


No comments:

Post a Comment