JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, September 08, 2011

Duit Raya Anak2...






Alhamdullilah rezeki anak2 tahun ini lebih dari yang ku jangkakan..tahun lepas tak banyak macam tahun ini..maklumlah tahun lepas kami tak banyak menziarahi sanak saudara sebab Zukhri masih lagi baby..tahun ini Zukhri dah besar sikit so senang nak bawa beraya kemana2 tapi tak leh lama2 sebab dia cepat bosan..sebenarnya masih banyak yang belum kami ziarah lagi sebab masa tak mengizinkan..insyaallah kalau takde halangan memang nak pegi..

Seperti tiap2 tahun duit raya anak2 kami akan beli baju untuk mereka berempat..semalam dah pegi tengok baju di kedai milimewah tapi satu pun aku tak berkenan langsung..nanti2 jelah cari baju yang cantik2..hihihi..


2 comments:

  1. banyak juga kuih ira. kemas je ruang tamu

    ReplyDelete
  2. @e_da~hihihi..yg ira buat cuma biskut honeystar n popia simpul je..yg len kena beli..thanks ;)

    ReplyDelete