JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, November 04, 2011

Akibat Kecuaian Sendiri




Melecur akibat aku main campak je ubi kentang semasa nak goreng..sakit sangat..bukan manja ok!tapi sekarang dah kempis pun sebab aku cucuk untuk keluarkan aing dalam tu..yang aku tak suka bekas tu kelihatan kalau aku pakai baju t-shirt..argh!!!!tak suka tau..kalau jalan of courselah tak nampak sebab aku pakai baju panjang lengan..hihihi..

3 comments:

  1. kalo jadi mcm2 ni kan kak..lain kali cpt baca ayat yg azie kasi ni 3x pastu hembus kat tmpt yg kena tu....

    "kunna yana rukuni bardan wasalaman ibrahim..."

    insyaallah x tinggal kesan...

    ReplyDelete
  2. trima kasih ye dik bgtau ayat tu..kena tulis kat kertas ne..thanks ye ;)

    ReplyDelete
  3. kena air panas atau minyak panas..baca ja ayat tu kak..pastu hembus kat mana2 tmpt berkenaan...insyaallah...hihi...sharing is caring kan kak?hehe...u're welcome...

    ReplyDelete