JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, November 03, 2011

Injek Flu

☺2hari lepas Zukhri keklinik..hari tu juga Zukhri di injek flu untuk dose yang pertama..dose kedua pulak 5 december yang akan datang...tym kena injek tu punyalah bising Zukhri menangis sebab selain sakit kena injek Zukhri juga takut kat orang lain..huhuhu..sebab tulah sora dia bising banget..memang susah nak bawak dia pegi jalan2 sebab kalau orang tengok dia pun dia menangis ketakutan..alahai lah Zukhri..orang tak makan Zukhri tau..mak aku pun dia taknak tau..mak aku pun geram sangat kat Zukhri ne..dia asyik je bekepit dengan aku..huhu..





No comments:

Post a Comment