JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, February 12, 2012

Kepala Neng Neng

Baru je siap mandy pas balik dari pantai. .d pantai kami mandy manda ngan ombak rindu. .hahaha. .ombak kuat betul sampai aku d tolak oleh ombak. .yelah badan aku kan kecik. .ehehe. .

Sampai je d rumah terus je kepala aku neng neng aka pening. .dah tentu d sebabkan oleh ombak. .huhuhu. .sekarang pun mata aku asyik nak tido je. .aduhai. .sekarang aku kat rumah mak aku. .nanti malam minta adik aku hantar kami balik rumah. .ehe. .nasib baik rumah dekat. .k lah kepala neng neng nak rehat jap. .papai


No comments:

Post a Comment