JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, March 05, 2012

^di carnival polis marin^

Aku bagi caption je ye disetiap gambar..sorry to say sebab gambar tidak tersusun ..hahaha..


Me with my sister,Eqah..


Begambar dalam boat polis before boat begerak..boat ne geraknya sentimental je..


Me,Zukhri n my Brother,Amir..


Kenapa zukhri macam ini??sebab dia takut..padahal tak laju pun boat tu gerak..


Yg ne kami naik boat hitam..laju tau boat ne gerak sampai anak buah aku(pakai reben pink) menangis ketakutan..paksa hantar dia dulu baru kami pusing lagi sekali..memang havoc tau


Ini anak buah aku,Waie..


My hubby(baju merah) berkayak with my lil brother,Wafi..


Nampak tak boat hitam tu??itulah boat yang laju..hihihi..


Ambil gambar lagi..


Gambar beramai sebelum naik boat polis..


Puas anak aku Reehan n Azeq main bouncer titanic ne..baju pun basah lencun..nasib baik aku bawa baju spare dorang tapi tak ganti pun..naik keta terus je balik n mandy sebab rumah dekat..


Icha yang ketakutan main bouncer besar ne..hihihi..


Bincang apa tu???


Zukhri yang sedang asyik main belon dekat bouncer kapal..

No comments:

Post a Comment