JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, April 18, 2012

^biru^

Tahun ini aku agak aku dah suka warna lain selain warna merah dan coklat..sekarang kalau u olz nampak aku dah tukar warna background kaler aku menjadi warna biru..tak tau kenapa aku suka warna biru tahun ini..tapi bukan warna biru garang tau..warna biru muda aka baby blue..sekarang pun memang aku pakai baju warna biru..ehehehe..last tym pegi shopping..tengok ada baju angry warna biru..apalagi terus je rembat..hahaha..nasib baik murah..kalau mahal tak kuasa aku nak beli..k lah taknak bebel panjang2 pagi2 macam ini..kerja banyak lagi nak buat..nanti aku cerita lagi ye..daa....

No comments:

Post a Comment