JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, May 23, 2012

^dia nangis..aku pun nangis^


My lil boy sekarang ini tengah demam panas..tambah2 lagi ada banyak ulser dalam mulut dia..ada yang kecik n ada yang besar..lil boy asyik merengek je dari tdai pagi sampailah sekarang..time aku update ne pun dia tengah lena dalam buaian..ini pun cepat2 aku taip takut dia ek ek(mulai nangis)..

kemarin petang aku ngan hubby bawa lil boy pegi keklinik muara sebab lil boy dah mula panas badan..pegi sana daftar sebagai pesakit luar..kena isi borang then ke bilik flu..kat dalam bilik tu letak borang dalam peti khas sebelum dipanggi nurse untuk timbang berat n kena bagi nombor..nombor 0034..masa tu nombor dah 0022..alamat kena tunggu lama..

kami sampai sana pukul 2..dah sampai nombor kami jam dah pukul 3.30petang..korang bayangkanlah berapa lama aku kena tunggu ditambah pulak lil boy asyik nangis..nak sumbat puting gerenti dia tak mau sebab ulser..huhuhu..

jumpa doktor tanya itu ini..kena kasi surat untuk ambil ubat..banyak juga ubat diberi..nasib baik free..kalau masih juga tak ok esok nak bawa keklinik swasta..k lah chaw dulu sebab lil boy dah mula kuarkan suara ek ek

No comments:

Post a Comment