JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, June 28, 2012

^cream muka siang malam^

Semalam aku membeli set cream siang malam dengan harga Bnd10(Rm20)..saja je nak try ok ke tak dengan muka aku yang sensitif ini..


Manalah tau ok je ngan muka aku..akan ku teruskan pakai sampai bila2..pencuci garnier aku belum beli lagi sebab masa ini aku guna sabun papaya..



Yang bulat untuk cream semasa siang..yang botol pulak untuk malam..semalam dah start pakai cream malam..

Susahkan untuk cari cream muka apa yang sesuai dengan kulit kita..kalau salah pilih takut muka kita rosak..huhuhu..korang pakai apa ek?? mesti mahalkan..aku mampu beli ini je sebab cukup2 bajet..hahaha..


4 comments:

  1. Dulu sy pakai product nie..x brp sesuai psl muka jd berminyak..now tukar safi rania..mmg best..:-)

    ReplyDelete
  2. Ye ke? Sy bru je pakai. .hope ok dgn muka sy. .ramai jugakn org guna safi rania tp harga mhl lh kat Brunei. .tk sangup mak :)

    ReplyDelete
  3. akak sbaun papaya ok ka?azie beli juga baru ni tapi nampak x sesuai...ke mmg awal2 cengitu kak?azie pakai brapa ari trus stop...huhu

    ReplyDelete
  4. azie..akak pakai ok2 je..mmg pas kat muka akak..hihihi..awl2 pakai mmg mcm tk sesuai tp bila dh lama2 pakai ok trus..akak dh pakai 6bln ;)

    ReplyDelete