JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, June 19, 2012

^jom sekolah^

Selamat pagi. . .anak2 sudah mulai sekolah semula setelah bercuti sekolah selama 8hari. . .macam sekejap je rasanya time tu. . .lagipun anak2 jarang kemana2 sebab bajet tak mengizinkan tuk jalan2. . .kesian sangat2 tapi apa boleh buat. . .hanya mampu bersabar. . .payday nanti baru dapat hanging out with anak2. . . 

tengah tunggu bas ngan kawan2...anak2 aku pakai beg merah(warna kesukaan aku)...hahaha

Alhamdullilah tadi pagi nak bangunkan ehan & azeq ok je. . .tak liat bangun pagi. . .bangun2 je terus mandy. . .pakai baju. . .sarapan pagi minum vico n biskut je. . .then berus gigi. . .pakai stokin n kasut. .salam ngan ayah n mama. . .turun bawah tunggu bas. . .macam itulah rutin dorang tiap hari sekolah. . .


masa naik bas...azeeq yang paling kecik sekali naik dulu...hihihi...bas pun merah ok!

 Kadang2 aku bagi dorang duit je $1(rm2) untuk dorang belanja beli ketika waktu rehat. . .kadang2 aku tapaukan dorang makanan. . .ikut kerajinan aku. . .hahaha. . . Kadang2 dorang yang taknak bawa tapau. . . Ok lah dah panjang lebar aku membebel. . .jap g nak masak tuk lunch nanti. . .arini masak simple dimple mimple. . .ehehe. . .Bubur ayam je. . .janji aku masak n hubby memang suka makan bubur. . .anak2 pun ok2 je. . .k lah tuk hari ini. . .chaw!

No comments:

Post a Comment