JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, June 04, 2012

^malam minggu^

Malam minggu atau sabtu malam kami sefamily jalan2 cari makan sambil beli barang dapur n keperluan anak2..aku update secara peringkat2 k..tak larat nak upload semua gambar..arini nak citer pasal makan dulu..hihihi..kami makan d Aneka rasa d kiulap..nasib baik tak ramai..jom tengok gambar serta caption..

balik2 juga aku snap gambar zukhri akhirnya ada juga yg ok..yg lain hampeh..hahaha
kalau elly memang ok tp kena kontrol ayu..wahahaha..


ehan n azeq kena share minuman sebab cawan besar gedabak..hahaha..


nak juga makan sendiri tapi aku suap juga sebab dia main2 je..eksen je lebih..
haus..suka sangat minum watermelon juice..like his mother lah ;p
 watermelon juice $3.00..air jagung $2.50

 buttermilk prawn $6.00

nasi goreng cornbeef $5.00

kuey tiaw basah seafood $5.00

Alhamdullilah rezeki..thanks to hubby sebab belanja kami..jangan lupa nanti bulan september belanja @ sumwer lagi..cant wait on that month..

p/s..bulan june bulan kelahiran aku..huhuhu..


2 comments:

  1. aik? mcm sama masa nya aku diSana tu ka...first pic at the back baju purple atu my sister. drg sampai after me&tunang slasai udah. mebe kluar udah kami. hehe nyaman2 makanan diSana atu kan =)

    nda mkn buffet?...hehe

    ReplyDelete
  2. Iakan?ala. .mun inda dpt jua jumpa tym mlm minggu a2 eyh. .ehe. .auw nyaman2 dsna ah. .

    ReplyDelete