JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, June 27, 2012

^muka manyak senyum^


Sebab apa manyak senyum?????....Hari ini PAYDAY TIME..terima gaji..so sapa yang tak senyum lebarkan..bukanlah nak shopping sakan..


Shopping barang2 dapur pun kira shopping jugak..kena beli apa yang patot dibeli..jangan lupa listkan barang2 yang patot dibeli..

Paling penting..

1.Beras..walaupun beras masih ada tapi kena ada spare..manalah tau kot2 buzy..tup tup beras dah abis..kan ke naya tu..no gud!

2.Telur..aku kalau takde telur memang tak komplit dapur aku..so kena sentiasa ada telur..anak2 aku paling suka makan telur goreng..

3.Dumex coklat..my lil boy minum susu dumex hari2..so kena sentiasa ada dalam kabinet dapur..sebulan mesti beli 4paket dumex..kesian pulak kalau takde susu..takkan nak kasi anak aku minum teh..huhuhu..

4.Buah..buah pun amat penting..anak2 aku paling suka buah epal,oren,anggur n durian..kena ada selalu dalam peti ais sebab anak2 suka makan..

5.Biskut..yang ini pun anak2 suka makan..terutamanya biskut jacob..sekejap je boleh habis..memang tak sampai seminggu..hihihi..

P/S~KAMI LEBIH UTAMAKAN PERUT ANAK2 YANG PERLU DI ISI..APA YANG MEREKA MAU MAKAN PASTI KAMI BELIKAN YANG PENTING HALAL N MENGENYANGKAN..

2 comments:

  1. yakah arini org govt gaji hehe patotla byk kereta diJalanan hehe

    au banar ka...cematu lah bila bekluarga,perot anak diingaukan.yg dewasa atu dapat lagi menahan lapar kah apa, anak2 ani bah mbari ingau ati kesian kan.

    btw suka ku kita biasakan anak2 mkn buah. masani kanak2 kejarangan suka buah sama sayur bah, heran. tapi ka..buah no.4 atu nda boleh slalu tu ey haha

    ReplyDelete
  2. yup gaji dh kuar..hihihi..yata bejurit keta di gdg..

    yatakn..tani lapar indaku ingau..anak2 bh kesian mun parut drg lapar..huhuhu..

    ehehe..ank2 ku andang suka mkn buah..yata mendulur mkn buah..baik utk kesihatan..

    ReplyDelete