JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, June 06, 2012

^sempat beli barang dengan harga potongan 50%^

santai2 tengok gelagat abang2 n kakak tengah pilih2 mainan..

ini kepunyaan Azeeq..harga $9.90 selepas diskaun jadi $4.95

ini pula kepunyaan Reehan..harga $12.90 selepas diskaun jadi $6.45

dan yang ini sudah semestinya kepunyaan Elly..yang ini cukup murah $2.90 selepas diskaun $1.45 je..

Mainan zukhri aku lupa nak snap sebab dia dah buka awal dalam kereta sebab tak sabar nak main...semua barang ini kami beli di makro jaya sebab dorang buat sale dari 28th may-17th june..lepas je makan malam di Aneka rasa..kami jalan2 kesini tengok kasut sekolah tapi takde langsung..so beli mainan tuk anak2 je..

dari kiulap kami pergi ke Milimewah berakas..yelah hajat anak2 masih belum tercapai so kena cari sampai dapat..kalau tak dapat dorang taknak sekolah..amboi2 banyak cantik taknak pergi sekolah gara2 takde kasut baru..huhuhu..yang ne aku cerita esok jelah sebab sibuk sikit..k lah papai..

2 comments:

  1. murahnye mainan kt brunei..kt sini mahal2..even yang tak ada jenama...

    ReplyDelete
  2. ummu..

    kat brunei banyak mainan yg murah2..jomlh dtg keBrunei ;)

    ReplyDelete