JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, July 02, 2012

^at pantai serasa^

Kemarin pagi kami sekeluarga ke pantai serasa sebab ada birthday function..my babyfruit sambut birthday yang ke 1tahun..sampai sana ngam2 kul 10pagi..mak n adik aku,amir sudah mula bbq sayap ayam,kambing,tongkeng ayam,ikan n sosej..banyak jugakan..bila aku dah datang so its my turn..kesian pulak kat mak aku panas2..bila aku dah kepanasan..hubby n adik aku yang ambil alih..hihihi..





Anak2 pun sempat juga main pasir ngan icha..




Kemudian acara potong kek..comel tau kek harijadi waie..Jerry!




Sempat bergambar ngan birthday boy..Waie 

Kul 12.30tengahhari kena balik sebab kul 2ptg ada jemputan doa selamat..macam tak puas je kat pantai..huhuhu..takpelah nanti2 pun boleh pegi lagi..kalau boleh nak pegi ke pantai muara..bawa anak2 mandi pantai..hihihi..







No comments:

Post a Comment