JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, July 08, 2012

^lawat adik ipar^

Sempat juga kau buat peace ye ;p

Hari jumaat yang lepas...hubby balik kerja terus jalan..anak2 semua aku dah readykan awal pakai baju smart...before ke hospital ripas kami singah ke tempat yang lain dulu tapi nanti aku cerita k...

Sampai dihospital ngam2 nak azan maghrib...masuk lif...tekan number 1...pintu lif buka...pergi ke ward 6...cari katil no.13...jumpa ngan adik ipar yang tengah baring2...muka happy nampak kami sampai...mungkin dia boring kot dihospital...aku pun boring giler kalau kena tahan...huhuhuhu...

*Gambar cilok dari fb adik aku cik puan intan*

Adik ipar aku kena detect kes gallstones(batu dalam hempedu)...hari2 kena cucuk antibiotik...pas 6weekz maybe dia kena operate...mudah2an semua berjalan dengan lancar nanti...Amin...

No comments:

Post a Comment