JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, July 10, 2012

^my new kitchen ware^

 Kemarin petang...lepas hubby balik dari kerja,hubby ajak kami jalan2 beli barang dapur...hubby decide jalan2 ke Giant rimba bawa anak2 main disana...aku masuk je terus kedalam kedai Giant bersama my lil boy,Zukhri...memang aku ada hajat disana...so round2 tengok barang...dalam hati mudah2an apa yang aku cari ada disitu...tiba2 mata tertumpu on that thing...so cepat2 je kaki ini melangkah sambil tolak troli...zukhri memang duduk dalam tu...he so behave sepanjang aku tengok barang2...hihihihi...so aku capai benda tu n belek2 harga...tengok harga Bnd29.90(rm60)...oklah harganya...so rembat satu...apa benda baru tu???...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






Hari ini aku nak merasmikan kukusan baru aku dengan membuat apam polkadot...moga2 my apam polkadot will be sukses!!!....


2 comments:

  1. mesti lagi semangat nak memasak lepas ni kan ira...

    ReplyDelete
  2. @e_da:

    Insyaallah semangat rajin mesti ada..hihihi..

    ReplyDelete