JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, July 04, 2012

^pavlova^

Tadi pagi pukul 7lebih aku sudah start putar telur putih,gula,tepung jagung,cuka n esen vanila...pukul 8lebih dah siap membakar meringue...


Rupa meringue yang sudah aku buat...saja je nak buat macam kat atas sebab nak cantik sangat konon2nya...hihihi...tapi cantik jugakkan??...


Hiasan aku guna buah dalam tin...memang aku prefer buah dalam tin daripada pakai buah segar sebab harga lagi murah...tak payah lagi nak potong2...bukak je tin terus je campak kat atas meringue...siap!!!...hihihi...aku buat pun untuk mak aku...tadi mak aku dah ngap pun...mak aku memang suka sangat makan pavlova tapi takleh selalu ye mak sebab manis...huhuhu...



No comments:

Post a Comment