JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, August 25, 2012

(ke miri)

Kasi update my blog sikit..nak bagitau hari ini kami makan angin d miri sarawak..dari rumah tolak pukul 8lebih..Insyaallah sampai d miri dalam jam 10lebih..ambil masa 2jam je..

Hubby,aku,elly,zukhri n adik lelaki aku je yang makan angin..ehan n azeq kami tinggalkan d rumah parent aku..



Ambil peluang hari ini sebab hubby cuti weken..nasib baik dah payday..dapat shopping sikit tuk family..hihihi..



Pertukaran duit Brunei ke rm Malaysia just $1 jd rm2.50



Tukar pun tak banyak..yang penting untuk isi perut..hihihi..



Dan yang penting hadiah untuk ehan n azeq sebab dah berpuasa lebih dari 15hari..dah janji ngan anak2 kalau lebih 15hari berpuasa ada ganjaran..Alhamdullilah dorang ok je berpuasa..

K lah mata dah naik pening tengok henpun..hihihi..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment