JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, October 03, 2012

●selamat pengantin baru●

Buat adik aku..nuratiqah dengan pasangannya tasim..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..

Mereka telah pun selamat disatukan pada 28 september..majlis berbedak pulak malam minggu 29 september..majlis bersanding 30 september..Alhamdullilah semua majlis dengan lancar..

Hari ini pengantin baru akan bertolak ke kuala lumpur..huneymun disana..syoknyee..k lah jom tengok gambar yang sempat disnap..



Wajahku yang pucat..huhuhu..bergambar semasa majlis berbedak..


Tengah menunggu pengantin lelaki tiba..


Bergambar ngan adik beradik..


Kami sekeluarga..

Tu je yang ada dalam samsung noteku..memang tak banyak yang aku snap sebab anak aku zukhri tak sihat masa tu..so kureng gambar pengantin..takpelahkan janji ada gambar..

P/s~harap korang faham kenapa aku jarang update entry :(

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Tahniah & selamat pengantin baru to your sister.

    btw ka...edit, september la hehe

    ReplyDelete
  2. tenkiu ols

    opps nf.auw ah..knapa tia kaka lalai ane..hihihi..

    ReplyDelete