JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, January 13, 2013

↭Permata hati kami↭



Apa ke hal update entry baru pukul 1.30pagi..sebab jiran sebelah memekik menyanyi belum berhenti..memang susah nak melelapkan mata..memang takde perasaan langsung..Cubalah ingatkan jiran sebelah..kalau dalam macam cerita seniman bujang lapok dah lama mulut kena sumbat dengan mikrofon tau..opps sorry dah melalut jauh dari tajuk..




Dah lama aku tak letak gambar 4 beradik ne..memang susah nak ambil gambar mereka berempat sebab dorang ne selalu bergaduh..nak ambil gambar ne pun sempat gaduh juga..tengok jelah muka mereka yang muram semacam je..hihihi..

Oklah..kena sumbat telinga dengan kapas sebab mata memang dah berat beno..papai..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment