JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, January 03, 2013

↭Sempena Tahun Baru↭

Assalamualaikum semuanya...

Masih belum terlambat untuk aku ucapkan "Selamat Tahun Baru 2013" kepada semua yang sudi singah ke blog aku...

Sempena tahun baru ini juga n kebetulan selepas hubby terima bonus bulan 12 tahun lepas...aku beli baju baru untuk anak-anak sebab kebanyakkannya baju mereka sendat n senteng...

Baju pun agak murah sebab diskaun yang agak lumayan besar sehingga 80%...Memang taknak lepaskan peluang untuk shopping habis-habisan untuk anak-anak tersayang...



Untuk aku pula tak banyak yang aku beli...just wallet Hermes sebab wallet lama aku dah rosak so kena beli baru...



Oklah kena stop sampai disini dulu sebab kena buat kerja dulu...ada cerita baru nanti aku update new N3...Bye!!!

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. I think this is one of the most vital information for me.
    And i'm glad reading your article. But want to remark on some general things, The site style is perfect, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

    my webpage - コーチ 時計

    ReplyDelete