JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, March 26, 2013

{Tahniah buat adik ipar}









Masa hari minggu yang lepas 24hb march..kami sekeluarga datang menyokong adik ipar yang bertanding dalam indie band 2013..adik ipar aku ne laki kepada adik aku intan175.blogspot.com..walaupun keadaan so hot sekali tapi tetap seronok bila ramai yang datang menyokong kumpulan masing2..nama band adik ipar aku "vokalis"..entah betul entah salah kumpulan yang aku bagitau ne..hahaha..

Kumpulan adik ipar aku dapat tempat no.3..alhamdullilah..tak sia2 kami datang menyokong..

p/s:Kemarin dah payday tapi belum ada semangat untuk shopping mungkin sebab bendera jepun dah naik kot..hahaha..takpe esok lusa bila bendera dah turun jom shopping dengan hubby n anak2..hihihi..

No comments:

Post a Comment