JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, April 08, 2013

{Jalan beli kain baju kurung & cara melayu}

Pukul 10pagi tadi lepas je ambil anak-anak balik mengaji terus je zoom ke batu 1 menuju kekedai kofom d plaza athirah sebab aku tau d sana ada menjual kain bemeter sangat murah n cantik2..lama jugak nak pilih sebab mesti kena matching ngan tudung pemberian mertua aku..tudung tu khas tuk d pakai nanti semasa adik ipar aku kawin bulan 6 yang akan datang..susah tau nak cari..

Dalam masa setengah jam akhirnya kami telah pun memilih kain..harga pun agak berpatutan juga dengan poket money yang ada..kami anak beranak seramai 6orang total harga kain $89 je..harga kain cara melayu hubby n anak-anak lelaki semeter $4..kain plain untuk aku n elly semeter $7 dan kain batik 4meter $23..


Lepas je beli kain anak-anak kelaparan so kami pilih makan di mc'donald..macam biasalah tu makan kat situ sebab ada tempat permainan kanak-kanak..


Then siap makan singgah kejap ke mall gadong sebab hubby nak beli memory kad untuk hp dia..aku pun sempat rembat tudung untuk elly n inner tudung untuk aku..esok2 aku upload gambar k..



No comments:

Post a Comment