JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, April 03, 2013

{Makan angin di Temburong}

Sebelum ke limbang hari tu kan sempat singah ke temburong makan angin sebab dah lama sangat tak jejak kaki disana..ada perubahan sedikit disana..sebelum ke mini zoo kami singah tapau makanan kat satu restoran yang ramai sangat pengunjungnya..dalam hati mesti makanan kat sini sedap2..so kami tapau mee goreng,mee tiaw goreng,roti cheese n chips..

Dah siap tapau terus gerak ke mini zoo tapi hampa sebab hari tu mini zoo tutup..huhuhu..so kami lepak ditaman yang berdekatan dengan mini zoo tu..see the picture ;)


sebelum makan ambil gambar dulu..

makanan yang ditapau tadi nampak sedap tapi bila dah rasa..hurmm..kurang enak..takde rasa langsung..serius bukan aku je yang cakap tau..semua kami cakap macam tu..huhuhu..rugi  je bayar..


candid shot..


ok dah jom balik..


candid shot from back..


zukhri berganding ngan mak aku..

Ok dah tamat...


No comments:

Post a Comment