JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, April 12, 2013

{Matching ke tak?}


Bagi koranglah tudung,baju n kain batik tu padan ke??...adik2 n ipar aku cakap matching sangat2...actually payah tau nak cari kain yang sepadan dengan tudung yang diberi oleh mak mertua aku...jenuh kesana kemari   mencari kain yang sesuai...nasib baik dah jumpa...harga kain batik tu 4meter $23.80(Rm46)...kain hijau plain tu 3.5meter $24.50(Rm48)...kena beli pakai meter juga sebab aku dengan elly akan pakai sama pattern...yelahkan anak dara aku sorang je untuk menemani aku memakai baju kurung...hihihi...

Insya-Allah esuk kami akan kekedai tailor hantar kain untuk dipotong menjadi baju kurung fesyen...buat simple je sebab kena ikut bajetkan...tak boleh nak bergaya sakan sebab aku lebih suka low profil...nak buat baju mahal2 pun tak guna sebab membazirkan duit je...

Oklah taknak membebel malam2 buta...semua orang kat dalam rumah ne jauh belayar entah kemana...aku pun nak join belayar jugak...papai...hihihi...

No comments:

Post a Comment