JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, April 19, 2013

{Orang dah lama beli tapi...}

Kami baru je beli dua tiga hari yang lepas..orang dah lama tengok rancangan yang ada tapi kami baru dapat tengok..dah banyak ketinggalan rancangan yang ada tapi its ok sebab rancangan tu akan ada ulangan..hihihi..





Baru je beli astro beyond $140(rm280)..ramai yang cakap murah..lagipun rancangan yang ketinggalan dapat diforward..takut ketinggalan dapat direcord..so berbaloi beli astro beyond..

Sebulan i pay $65 termasuk tax..kalau duit rm i pay rm137..tapi i bayar kat brunei je at money changer..

Aku suka tengok chanel food network,home&health,afc n bio..pagi memang tak tengok sebab aku buat kerjarumah yang bertimbun..so anak2 yang akan tengok katun..tengoklah nak!..hihihi..

Oklah..nak siapkan kerja dulu..nanti update new n3..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment