JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, April 01, 2013

{Shopping at Limbang #1}

Kena buat entry step by step sebab banyak cerita aku nak share..hihihi..

Kemarin satu hari aku berjalan dengan parents aku n siblings.. kami makan angin ke Temburong..tempat lahir mak aku..ambil masa selama dua jam untuk sampai ketempat tu..tapi tak lama sangat pun kami di Temburong sebab kami memang planning nak shopping di Limbang sarawak..

Ditemburong sempat singgah ke muhibbah bangar beli telur masin n wajik temburong je..



Sangat heaven tau bila dapat shopping kat negara jiran Malaysia..Sebab apa heaven?? Yelah semua sedia maklum pasal pertukaran Brunei ke Malaysia adalah dobel..kalau Bnd100 akan menjadi Rm246..so secara langsung memang heavenlah kan bila dapat shopping sakan kat sana..kadang2 boleh mencapai Rm248..suka sangat2..

Kemarin aku tukar Bnd200..so bila dah tukar jadi Rm492..nak dekat Rm500 tu..hihihi..

Sampai di Limbang mula sekali kami pergi ke kedai ngiukee untuk tengok baju tapi harga disana mahal..so aku ajak mak aku ke kedai the place..teruja mak aku pilih baju disana sebab ada size yang sesuai ngan dia..hihi..aku pun tak buang peluang beli baju juga..




Murah je pun Rm19.90 satu..kira dalam duit Brunei cuma Bnd8..so suka sangat beli baju kat sini..

K lah dah membebel panjang..esuk aku sambung cerita lagi ye..
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment