JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, April 02, 2013

{shopping at limbang #2}

Sambung cerita ye..

Lepas je beli baju tu sorang2 dah kelaparan sebab makanan yang kami beli sebelum ne tak termakan langsung..itu nanti aku tell the story..

So kami lunch di sugarbun..bila dah kenyang kami jalan2 lagi ke supersave..kedai yang paling murah harganya..aku suka kat sini untuk beli barang dapur tapi bukan makanan ye..


Dapat beli botol jumbo dengan harga Rm12.50..murah tu..3.5litre..


fm..fridge magnet dengan harga Rm1.50 satu..nampak comel sebab tu aku beli..untuk menghias fridge aku yang blank tu..

Kemudian kami singah ke ngiukee bahagian barang2 keperluan seharian..


Beli jug yang seset ngan cawan..beli cawan untuk anak2..downy untuk cadar dan pencuci pinggan mangkuk sunlight harga murah gila..Rm5.50..kalau convert duit Brunei tak sampai pun $3..tapi kami lupa pula bawa recycle bag..yelah hari tu kan hari ahad..so memang takde plastik..nasib baik mak aku ada beli bakul baju yang besar so tumpang simpan barang dalam bakul..hihihi..

Pastu........sambung lagilah ye..penat tekan keypad..hahaha ;p


No comments:

Post a Comment