JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, April 03, 2013

{shopping at limbang #3}

Sambung lagi  cerita..

Lepas je dari kedai Ngiukee..pergi ke kedai The fashion kedai baju..aku paling suka pergi kekedai ne sebab baju untuk budak2 memang agak murah berbanding di Brunei..so kalau ada kesempatan memang aku rembat banyak helai untuk anak2 aku..hihihi..masa tu aku rembat dua helai baju untuk aku..



Then singah lagi kekedai sebelah untuk beli ayam,sosej n beberapa minuman campur dalam botol..paling femes dikedai ne minuman skyblue..


Dah siap beli semua kami pun balik..jam masa tu lebih kurang 4petang..tapi kami sempat singah lagi ke kedai ujung jalan atau kedai simpang 3 kalau tak salah..disana aku rembat banyak makanan ringan untuk anak2..


Penuh juga kereta masa tu sebab aku dan mak aku memang shopping sakan masa tu..hihihi..seronok sangat2..pukul 5petang sampai di imigresen..pukul 7lebih malam sampai dirumah..penat memang penat tapi berbaloi sebab dapat banyak beli barang di limbang..next shopping belum tau lagi..tunggu hubby aku dapat cuti kot..hahaha.



Ok dah habis entry pasal shopping at limbang..selesai





No comments:

Post a Comment