JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, April 25, 2013

{Tudung express}

Aku memang suka pakai tudung express berbanding tudung yang lain..agak selesa bila dipakai n tak payah risau kalau2 ada angin yang meniup..tak payah nak tengok cermin lagi bila pakai tudung sebab tudung express takkan cacat bila ditiup angin..hahaha..sebab ia akan terletak macam tu juga..lainlah kalau pakai tudung bawal..memang kena tengok cermin..lecehlah kalau selalu tengok cermin..muka dahlah tak comel macam lisa surihani..tak payahlah nak tengok cermin berpuluh kali dalam sehari..mau tak retak cermin tu nanti..wawawa..

Antara tudung express yang aku ada..semua tudung aku tu murah2 je pun..takde yang sampai berpuluh ringgit..semuanya dibawah harga $20..malas nak beli yang mahal2 sebab jarang pakai..kalau jalan baru pakai..takkan duk kat rumah pun nak pakai tudungkan..sapa nak tengok kita..ye tak??..hihihi..yang paling aku suka pakai tudung hitam garis putih..sebab pakai baju warna apa pun semua masuk..memang kerap juga pakai tudung tu..hihihi..

K lah kena chaw dulu sebab nak masak untuk anak2 n hubby tercinta..papai..

No comments:

Post a Comment