JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, July 29, 2013

{WAJIB~mesti ada}



Tiap tahun semasa menjelangnya raya sibuklah aku menyimpul popia sebab tiap tahun memang wajib ada diatas meja..kalau takde popia macam tak complete aku rasa..tahun ini aku hanya buat 1paket besar je..tak larat nak buat banyak2 macam tahun2 yang lepas sebab tahun ini aku banyak buat biskut sendiri..

Sekarang pun aku tengah menyimpul popia sambil tengok rancangan masterchef australia..k chaw!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment