JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, July 25, 2013

{Warna dinding baru}



Sebelum ini cat rumah berwarna fink..biasalahkan warna lady gitu..tahun ne cuma tambah sedikit keceriaan..mix colour seakan kek lapis strawberry n coklat ;p

Aku dihasut oleh adik aku,intan175..dia yang bagi idea untuk mencat rumah..mula2 dia suggest warna pink hijau tapi tak berkenan dilangsung..aku search gugel warna apa yang nampak sesuai dengan warna pink..akhirnya aku pilih coklat sebab warna pun lembut..warna kayu melati

Dah siap cat aku tunjuk kat adik2 aku melalui whatsapp..semua cakap lawa..so semangat tu berkobar2 untuk mencat tapi kat dinding berlainan aku cat separuh je..sebab tak larat nak cat semua macam gambar kat atas tu..

Mesti semua yang tanya siapa yang cat sebenarnya??..AKU..terkejut tak??..hahaha..hubby cakap dia tak berapa pandai nak cat sebab takut comot n tak smart..aku cat pun comot tapi ok what..hihihi..

K lah..perut dah kenyang..masa untuk santai2 with my kids tengok kartun..hubby pulak sembahyang terawih d surau bolkiah..papai..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment