JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, September 21, 2013

{Belum ada mood}

Untuk update my blog..banyak sebenarnya mau dikongsikan tapi malas itu melanda diriku..

To adik azie yang minta aku untuk listkan senarai hotel brunei..memang agak susah untuk aku kasi tau sebab aku sendiri pun belum penah menginap dimana-mana hotel dibrunei..ahakz..nama hotel aku tau tapi bab harga aku tak tau langsung..sorry dik..

Laterlah aku pot pet lagi k sebab otak tengah beserabut..papai..

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. hahah...nak berblog mmg kena ada mood kak..kalo x...mmg ke laut cikit...hihi...bab2 tu x pe la kak...nanti azie google2 je sambil kumpul duit dulu sbb brunei mata wang tinggi kan??hikkkksss

    ReplyDelete
  2. a'ah lh dik..klu fb laju je update..hahaha..besar sangat2 dik..rm1 jd bnd50sen je..mhl tu..hihihi..

    ReplyDelete
  3. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sis n kalau sudi follow la saya balik yer…

    ReplyDelete