JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, October 02, 2013

{Buat sampai pandai}

Sorry ye sebab aku selalu update pasal durian crepe..kalau korang jemu jangan baca n tengok..kemarin pagi aku buat durian crepe lagi sebab anak2 nak makan..so layan jelah tekak dorang selagi dorang mau makan..nak larang pun tak guna..bukan manis sangat pun..janji dorang tak muak..hihihi..


Satu adunan dapat buat 10biji..


Durian crepe aku yang gebuss..


Isi yang sangat padat..

Memang puashati kalau dah pandai buat sumting yang tak terfikir pun boleh buat..masa 1st time buat memang agak frust jugak sebab adunan crepe tak menjadi..dulu guna bahan2 yang sangat banyak tapi bila guna bahan yang simple ini Alhamdullilah menjadi..sekarang tak payah tengok resepi dah sebab aku dah hafal..hihihi..

p/s:Sekarang tiba2 tekak aku terasa mau makan kek..kek apa ye???...

No comments:

Post a Comment