JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, October 02, 2013

{Persediaan}

Mesti ada yang cakap aku ini terlalu awal..tapi takpelahkan sebab kita sebagai ibubapa harus siap sedia dari awal..


Barang sekolah anak2 untuk tahun hadapan..kami terpaksa beli sedikit demi sedikit sebab taknak beli sekaligus..kalau beli sikit2 tak perasan pun duit tu kurang..tahun depan pulak anak dara aku dah mula bersekolah darjah pra..so tiga orang akan sekolah paada masa yang sama..huhuhu..tinggal zukhri je yang belum..


Semua barang2 sekolah pun aku beli yang murah2..nak beli mahal2 pun tak guna sebab anak2 aku boleh dikatakan agak cuai juga sebab kadang hilang pencil..pemadam patah..pembaris patah..kaler hilang diambil kawan..so taknak membazir aku cari yang murah2..paling murah pun aku suka beli di supasave..hihihi..

p/s:Next week anak2 cuti sekolah bermula dari 6hb sampai 13hb..seminggu je pun sebab untuk release tension selepas habis periksa..tapi takde maknanye pun cuti sebab stay at hum je..huhuhu..

No comments:

Post a Comment