JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, November 28, 2013

{Keguguran}

Hari minggu 17hb pukul 6petang tiba2 aku terasa seperti nak membuang sesuatu dari bawah..pegi toilet dengan sakitnya memang ada benda yang keluar dari bawah tapi macam ketul2..kemudian aku rehat jap lepas cuci semua..then sakit memulas datang lagi so pegi toilet kuar lagi ketul2 seakan2 hati ayam yang sudah hancur..sampai aku pitam sekejap terus panggil hubby aku yang sedang asyik tengok tv..so suruh hubby cucikan toilet yang penuh dengan darah..hubby memang ada ajak aku oegi hospital malam tu tapi aku degil cakap esok jelah..jam 11lalu baru rasa reda sikit kat ari2 sebab taruh minyak sikit..berpeluh2 aku malam tu padahal kipas on paling slow je pun..aduhai..

Pagi kul 6 pagi aku suruh anak2 packing baju sendiri..baju elly ngan zukhri hubby yang tolong sediakan..aku tukang susun baju dalam beg ja sebab tak larat..pening semacam je kepala pagi tu..mbe darah dah kurang sebab semalam heavy bleeding..huhuhu..

Lepas hantar anak2 kerumah parent aku..aku serta hubby zoom ke hospital..hubby hantar aku ke emergency room sementara hubby parking kereta kat tempat berbayar parking..lepas hubby daftar n bayar $1 terus je aku disuruh baring kat katil d emergency..kat sana aku d ambil darah n cek urine..serta d drip air kat tangan..lemah je rasa aku masa tu..

Tak lama lepas tu aku d hantar ke wad 12 untuk pemeriksaan lanjut..sampai d sana terus masuk ke bilik rawatan..tunggu doc datang sambil d tanya pelbagai soalan oleh nurse wad 12..nurse jill paling peramah..yang lain pun peramah n baik tapi aku suka nurse jill..hihihi..

Tiba2 kepala pening..esok aku sambung ye..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment