JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, November 14, 2013

{Tragedi dibulan november}

Takde tragedi oktober okey..nak cerita sebenarnya tapi aku cerita ada part2 k..

Last aku datang bulan 1st september..sepatutnya aku datang bulan lagi hujung bulan september..tapi tak datang2..so buat upt sendiri dirumah..ada dua line..tapi masih lagi agak2 kabur line no.dua tu..

Seminggu lepas tu aku buat lagi upt..sama juga sebelum ne masih kabur..lepas tu sebulan aku check lagi baru clear nampak dua line..terang yang amat..rasa happy,teruja semua ada walaupun bakal menjadi anak yang kelima..

Bila dah masuk 11minggu tiba2 aku mengalami bleeding yang agak banyak tapi takde ketul2..just bleeding macam datang bulan je..aku buat ignore je sebab dalam fikiran aku mesti aku sangat letih kot..yelah aku buat kerja non stop dari pagi sampai petang..

Dah dua hari berlalu aku still lagi bleeding tapi takdelah heavy flow..just kuar sikit2..last2 atas desakan my mum, my sisters n my fb fren..aku serahkan diri pergi ke hospital ripas untuk check kenapa aku bleeding..huhuhu..

Oklah esuk2 aku sambung cerita ye..mata aku berat sungguh..nak tidooo..hihihi..papai..

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Ala..story akak tergantung pulak..huhu...

    ReplyDelete
  2. Azie~klu rajin nnti akak sambung ye..tunggu..hihihi..

    ReplyDelete