JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, December 24, 2013

{Hadiah suprise dari hubby}









Suka sangat dengan hadiah yang hubby aku bagi..harum semerbak wangi setaman..hahaha..kalau yang spray tu aku pakai semasa kat rumah..yang roll on aku guna untuk jalan2..kalau habis nanti aku suh hubby belikan lagi..hihihi..

Untuk hubby aku dah fikirkan apa nak bagi untuk dia tapi tunggu bajet..i kan tak kerja..so tiap bulan hubby bagilah poket money..dengan poket money tu lah aku belikan dia hadiah..syukurlah sebab hubby aku kerja tetap dengan kerajaan..dah masuk 15 tahun hubby aku jadi askar..dalam masa dua tahun lagi hubby aku akan pencen 18tahun..tak sangup dah dia nak kerja sebab badan dh tak steady macam dulu..sakit pinggang datang dan pergi..huhuhu..tapi takpelah sebab habis kerja ada pencen..takyah nak risau2..

Apa yang aku melalut ne..wakakaka..sabo jelah..

No comments:

Post a Comment