JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, December 31, 2013

{ke miri}

Sabtu yang lepas kami anak beranak ke miri..bangun seawal jam 4.45pagi..tolak dari rumah pukul 5.45pagi..sampai di imigresen pukul 7.30pagi..kereta dah bederet panjang 2km sebelum masuk imigresen..huhuhu..memang ramai yang turun ke miri sebab kebanyakkan ibubapa mau beli barang sekolah untuk anak2..termasuklah kami..

Sampai di bandar miri kami tukar duit ditempat yang biasa..Bnd100 jadi Rm257..


Rm1000

Dah tukar duit kami jalan2 disekitar kawasan bandar miri..aku rembat beg sekolah azeeq je pun..

Beg sekolah rm29.90

Then kami jalan2 ke imperial hotel..disana takde beli barang..just tengok2 je..hihihi..pastu kami singah ke parkson..kami parking jauh sangat dari parkson sebab orang besesak2 mau kesana..penat kaki i..hahaha..tiba disana kami makan di kfc..lepas makan kami round2..kat sana aku beli baju elly dengan bedak anakku..

Baju elly..powerpuff girl Rm25

Bedak untuk zukhri..

Dah puas round di parkson kami singah ke boulevard lagi..kat sana aku beli baju anak2 sebab kebanyakkannya murah..terutamanya jenama kiko..kalau kat brunei mahal gila..huhuhuhu..

Baju anak dara aku..

Baju Al's boy..


Seluar jean elly..


Baju Al's boy..
Harga yang murah..kebanyakkan baju dorang semua harga Rm20 je..Tak sampai Bnd10..kalau di brunei harga takde yang murah bawah Bnd10..semua brand KIKO..

Lepas dari boulevard kami ke tempat yang disukai ramai..hihihi..EMART..hahaha..sebab kat sana barang lagi murah..

aku sempat rembat barang aku dua macam je pun..


Cover flip tuk samsung note aku..Rm40
Beg yang dah aku intai Rm30..
Hubby pulak belikan reehan beg sekolah..

Rm35..

Sebelum kami balik kami singah ke mc'donald beli makanan..ramai juga yang beratur..tunggu selama setengah jam baru dapat order..alahai..lenguh kaki berdiri..

Kami sampai di imigresen pukul 6lebih malam kot..tak ingat sebab dah pening arr..hihihihi..ok nanti aku cerita lagi semasa kami di limbang,temburong n sudar lawas..papai..




No comments:

Post a Comment